20.04.14. Dagen i dag med foto

I dag besøkte vi søsteren min med familie som ferierte ved Bjørgan alpinanlegg i Grong – Nord-Trøndelag. De kjøpte nylig “spikertelt” med campingvogn og vi måtte ta turen for å se hvordan de hadde det. Min mor og far fikk også være med; de fikk skyss med oss. I dag har vi nok kjørt omtrent 25 mil. Men rukket å ha ei alle tiders stund med familien, trivelig det 🙂 Familien samlet i dag, bestod av mamma, pappa, søsteren, mannen hennes og de to tanteungene mine; gutt på 9 år og jente på 12 år. Det kommer ikke bilder av familien, fordi de vil ikke avfotograferes på sosiale medier, sier de. Det får vel jeg respektere 🙂

De hadde fått det riktig så hyggelig. Vi fikk servert nydelig biffmiddag der. Etterpå gikk mange av oss en lang tur forbi hytteanlegg og ned forbi skitrekket. Svett og god ble det kaffe. Det ble ikke tid til å stå “nedoverski” denne gang. Ble imponert over at det var noe snø igjen i anlegget. Ikke mye snø ved siden av løypene, men nokså bra i løypene.

Men fikk da knipset noen få glimt herfra da:

Påske på terrassen 🙂


 

Alpinanlegget i dag:


 

Observerte noen leirfivel / leirkaill på turen, min søster og min mann ble flaue når jeg flatet ut på marka, altså la meg på magen, for å ta dette bildet, he-he !

Flere bilder fra øverst i bakken, her kommer Sanna på 12 år, min tanteunge + en venninne 🙂

 


 

Ellers digget jeg en av putene i sofaen til søsteren; med fjellvettregler, kult:

 

#alpin  #skianlegg  #snø  #fotografi  #besøk  #familie  #leirfivel  #pute  #hyggelig  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg