19.04.14. Interiør – kveldsstemning på badet m.m.

Snart går kvelden over i natt, og en oppsummerer at nok en fin og innholdsrik dag er over. I dagens interiørtitt, går turen til badet i shabby – chic – stil. Jeg tente lyset i den lille lykta jeg har stående på den lille knakken på badet. Knakken på badet er forøvrig laget av min eldste sønn en gang i sløydtimer. Den er senere malt hvit. Lykta tror jeg er en julegave, men greier altså ikke å huske fra hvem. Vet bare at jeg ikke kjøpte den selv. Men den som har kjøpt den har samme smak som meg. Ellers har jeg et kult bilde / skilt som jeg liker meget godt. det har jeg en gang kjøpt på en interiørbutikk på Magneten kjøpesenter. Den butikken finnes ikke lengre, tror den het Villa Beto. De hadde mye fint, og jeg var ofte innom. 

I morgen går turen til Bjørgan alpinanlegg, hvor min ett år yngre søster med familie nylig har kjøpt seg campingvogn med “spikertelt”, som det blir kalt, egentlig er det en liten hytte i tillegg. min mor og far blir også med. Håper på finvær !

Her kommer stemningsbilder fra badet mitt:

 


 

#interiør  #bad  #shabby chic  #lykt  #lys  #knakk  #bilde  #badekar  #

 

8 kommentarer

Siste innlegg