15.04.14. Fotografi – PÅSKEUTFLUKT – tre fotoer fra Skalstufjellet, like over svenskgrensa fra Verdal

Herlig, stemningen er satt ! Jeg ønsker å vise noen fotoer fra påskeferien i fjor. Bildene er tatt på Skalstufjellet. Etter å ha passert svenskgrensa opp fra Verdal, kommer en til denne påskeidyllen på fjellet. I fjor hadde vi et knakende flott vær her i Trøndelag. Noe som bildene her viser. En drømmepåske, med andre ord. Jeg dro alene på denne kombinerte ski- og fototuren. Jeg hadde med meg de viktigste ingredienser for en påskeutflukt. Kaffen, appelsinen og kvikklunsjen som er et “must” var pakket med. Så det ble ei lang stund på sitteunderlaget, i tillegg til skitur. Sååååå nydelig, kan en få det bedre?

Her kommer bildene som er tatt den 30.03.13., altså påskeaften i fjor:

 

 

 

#fotografi  #påske  #ski  #påskefjell  #sol  #kvikklunsj  #kaffe  #appelsin  #snø  #stemning

6 kommentarer
    1. Tine: Det kan jeg godt. Du har en fin blogg og det kan være kjekt å følge deg 🙂 Forstår at det er viktig med mange venner her. Jeg har bare holdt på med dette i vel 14 dager – 3 uker 🙂

    2. Så flotte påskebilder fra i fjor. Ser ikke ut til at det blir så flott vær i år. Men allikevel ha ei god påske vi for kose oss uansett vær. 🙂

    3. Marianne: Takk for det ! Da er dere heldige i år da, så nyt dagene, de går jo så alt for fort. Jeg gikk fra jobb kl.12.00 i dag, så nå er det påske, yeeeeehhhh! God påske !

    4. anne kari: Takk for det! I fjor var jo været på topp og i år det motsatte, ja, ja, kose oss må vi da få til, he-he ! Flinke til det vi. Så lenge en har “rødt i boksen”! Jeg gikk fra jobb kl.12.00 i dag, så nå er det påske, yeeeeehhhh! God påske til dere alle fra oss ! Klæm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg