15.04.14. Litt kaffe m.m.

Etter nok en fin dag på jobb, jeg elsker jobben min 🙂  Når jeg tenker igjennom hva som er så fint med min jobb som sykepleier i innvandrertjenesten, så er det det å legge opp dagen selv og det å gjøre en forskjell, for mennesker som trenger veiledning og informasjon, bistand, samt det å bli kjent med nye mennesker fra hele verden 🙂 I dag har jeg drevet “feltarbeid” som jeg kaller “hjemme-hos-besøk” + diverse guiding til diverse, mer sier jeg ikke, taushetsplikt for helsearbeidere, skal en verne om. Det står det skrevet en del om i Pasientrettighetsloven. Som sagt trives jeg godt som egen “herre” på helsekontoret for innvandrertjenesten. Så nå etter middag nyter jeg en god kopp kaffe latte macchiato, med en real kremdott i, fordi jeg fortjener det !  🙂 Yeeehhh! Så skal jeg “plage” mine venner på facebook med å dele dette innlegget fra bloggen med bilde av kaffe og det hele, he-he !

Så skal jeg se nyheter på fjernsyn, og så tørke litt støv her 🙂 Snakkes snarlig !

 

#kaffe  #latte  #krem  #god  #smak   

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg