13.04.14. Interiør – pynt her og der

Jeg har enda ikke pyntet skikkelig til påske, fordi jeg enda har 2 1/2 jobbdager igjen før jeg tar påske for fullt. Dessuten tenker vi å ha “hjemmepåske” når en ser bort fra en og annen besøkstur til slekt / venner. Jeg kjøpte denne sammenplantningen på Plantasjen og den har fått en godplassen i stua. Jo, nemlig på den kule gamle vekta. Denne vekta kjøpte jeg i høst på Bruktbo ved Innherred Renovasjon. Her har jeg til daglig en kanne med noen kunstige gerbere (blomster) stående + et lyshus. Men nå har den altså fått et innslag med gult.  Påsken begynner jo ikke før på skjærtorsdag, hvis rett skal være rett, he-he !

Koselig innslag dette, synes jeg:

 


#påskepynt    #påskeliljer   krysantemum   #eføy   #vekt   #brukt   gammelt   #påskehare 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg