11.04.14. Helg og sjokolade

Har tatt det fantastiske steget ned i en lun god sofakrok, med lasagne i ovnen, salaten ordnet og bord dekket . Nå må bare mannen min komme hjem fra jobb. Så vil 17- åringen ropes opp i stua. Kaffen er kokt for etter måltidet blir det definitivt sjokolade. I dag skal jeg prøve denne “peanøttdrømmen”, he-he !  Skal ikke se bort i fra at det blir et glass vin til maten nå. Finnes det nå bedre enn fredager. Jeg har enda ikke helt tatt påskeferie, da jeg jobber 2 1/2 dag til uka. I morgen går turen til Orkanger for å hente hjem ny bil (ny for oss, er 4 år gammel). Det blir jo stor stas !!!

 

Men først skal jeg kose meg med denne, GOD HELG !

 

2 kommentarer
    1. Da er du skikkelig karakterfast. Jeg lever etter denne livsfilosofien fra Sokrates: Livet er deilig, bare en er karaktersvak nok til å nyte det !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg