09.04.14. Fotografi: – ROSEDRØMMER – + litt om ditt og datt

Etter megalang dag på jobb i dag; dro derfra kl. 18.55, så har jeg nå sittet  i vel nesten 1 time godkroken i sofaen. Såååå deilig og liksom “kveile” seg som en slange (beskriver egentlig ikke meg særlig godt det da men, litt tykkere enn en slange, men smidig og mjuk, ja det er jeg, he-he!). Med liten mugge vann, et glass og en kopp kaffe her nå, har jeg det bra. I dag ble korøvelse avlyst, da det var stort frafall av folk, noen begynner jo påskeferie litt tidligere, noen opptatt med jobb (også jeg), noen med en bil som streiket m.m. Så da ønsket vi hverandre GOD PÅSKE via hjemmesiden vår på facebook. 

PC`n min har over lengre tid nå fungert tregt, men det har jo sine årsaker. Så i kveld kjørte jeg over alle bilder til en ekstern harddisk, altså 4769 elementer……WOW, er det rart PC`n virker tregt. I og med at jeg er interessert i foto, så sitter jeg noen kvelder og redigerer bilder / photoshopper. Jeg liker å få allerede tatte bilder enda bedre, eller bruke kreativiteten til å sette til noe som gjør det lille ekstra. Har allerede lagret flere tusener bilder på den eksterne harddisken. Godt å sikre det materialet en har. Jeg må innrømme at jeg savner papirutgaver og albumer. Fordi du setter deg ikke ned sammen med venner / familie og ser fotoer på nett. Tror det hadde vært kjekkere med noen fotoalbumer. Jeg tror jeg etterhvert, om jeg får tid, skal få ordnet noen albumer gjennom noen bildelagringsmedier, det hadde vært kjekt. Med blogg og PC-fotojobbing, samt ting og tang som skal gjøres innimellom i huset, blir det aldri jeg ser på TV. Jeg bare gløtter nå og da på TV-skjermen. leser bestandig noe nettaviser i løpet av kvelden, så får med meg det meste likevel. 

I dag har jeg hentet frem et foto fra Vigelandsanlegget tatt i 2009 på Oslobesøk. Synes denne rosebusken viste seg frem fra sin beste side. Her kommer – ROSEDRØMMER – :

 

2 kommentarer
    1. nydelig bilde,jeg er enig i att det var kjekt den tid vi brukte album,men jeg lager fotobøker om det er spesielle bilder eller turer jeg vil ta vare på.Mine fotobøker bestiller jeg på fuji

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg