07.04.14.Fotografi: – VULKANKLIPPEN – i Nord-Irland

Hjemme og endelig krøpet opp i sofahjørnet for litt avslapning, supert ! Aldri en dag uten å legge ut minst ett foto. I kveld har jeg hentet fram et fra området rundt Londonderry (Derry) i Nord-Irland, hvor jeg var høsten i 2010. For et vakkert sted. Gå gjerne inn og google “the Giant Caustway, WOW, sier jeg bare. Her er landskap som en bare tenkte finnes i en fantasiverden. Dette nydelige landskapet her på bildet er formet av vulkanaktivitet for mange år siden. Derfor de svarte steinene og klippen i svart du ser på bildet. Det som var så fantastisk var den lille kirken eller tårnet helt ytterst på klippen. Det gjorde fotoet mye mer interessant synes jeg. Jeg skal definitivt tilbake på fotosafari dit. Jeg prøver å foreslå det for fotoklubben. Her er motiv så det holder i massevis.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg