06.04.14. Fotografi – VÅRFORNEMMELSER –

Jeg tok i dag et fotografi som jeg har kalt – vårfornemmelser -. Det er nettopp det jeg får når blomster som har ligget i dvale spretter frem om våren. Fotoet jeg tok i dag er fra runden jeg tok på Staup i Levanger i dag (måtte jo bare ta den runden først), for her er så mye fint). Her er det plantet ned masse løker, og nå spretter de frem som vakre åpenbaringer i vårsola. Ikke for at det var så mye sol da jeg dro på fotosafari (som jeg liker å kalle det), men litt senere på ettermiddagen kunne en skimte sola så vidt. Det er forholdsvis hustrig og kaldt enda, men det kommer seg for hver dag nå fremover, En kan skimte en og annen snøflekk enda der solen enda ikke har “orkesterplass”. Særlig innover den skogsstien jeg vandret etterpå var det enda snø her og der. Jeg vil ha skikkelig VÅÅÅÅÅRRRR !

Glad det da ble noen – VÅRFORNEMMELSER –  :

 

#fotografi  #blomster  #flower  #vår  #spring  #vakkert  # beautiful

2 kommentarer
    1. ja nå vil vi ha vår,hos oss har det stort sett vært sol og vårlig hele dette året da:)så jeg må være fornøgde selv om vi nå har bittelitt regn ute.
      Så vakre blomser,den gule har ikke jeg sett før,men den var veldig fin da

    2. Her i Trøndelag har vi hatt en vårlig vinter, nesten ikke snø. Men nå i midten av mars ble det kjøligere og vi fikk snø. Litt vel seint når den ikke hadde kommet før. Snøen har nesten smeltet. Men det er kjølig enda, bare sola som varmer når den er oppe. Bra med slike vårfornemmelser. Jeg er ikke helt sikker på hva den gule blomsten kalle, jeg har vært i en annen hage å fotografert, enn min egen. fruensvilje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg