05.04.14. HA EN FIN KVELD; KOS DERE !

Ha en fin kveld og kos dere ! Det er lov på en lørdagskveld å ha noe godt på bordet. I kveld har jeg ei skål med pops. Jeg liker å innbille meg selv at når det kun er sjokolade i ytterste laget og kjeks inni, så er det også mindre kalorier, he-he ! Pytt, pytt er ikke så opptatt av dette lengre jeg. Så lenge jeg faktisk kan gå opp på en liten fjelltopp i nærområdet uten å bli tungpust og helt utkjørt er det greit. )  I morgen skal jeg definitivt ut på tur…..og fotoapparatet blir med selvsagt 🙂 GLEDER MEG ! 

I underetasjen har sønnen min et høylydt lag med venner på besøk. De drar snart på festligheter på Stjørdal for å høre bandet Dakota på fest i et bygdasamfunnshus i Skjelstadmarka. Artig det !

Bordstemning her i heimen med godteskåla:

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg