04.04.14. Interiør / hage: prosjekt – oppussing, tips!

For 2 år siden pusset jeg opp to store leirkrukker, en sink-kanne, noen gamle rustne lykter og en nyinnkjøpt liten hagestol fra IKEA. De to leirkrukkene stod i flere år nede i kjelleren. Jeg vurderte om jeg skulle dra på renovasjonsanlegget med dem, altså de skulle hives. Men syntes de var for fine til det, så bestemte jeg meg for å male dem. Kjøpte inn lys blå og lys rosa maling, og startet opp. Jeg hadde i tillegg tre  lykter i forskjellige størrelser som hadde stått ute noen få år, men som ikke tålte fuktig klima og faktisk rustet. Disse tok  jeg også med i samme slengen + en sinkkanne (pynteting) som kunne passe inn i det miljøet jeg ville skape. Det er ikke så mye som skal til. Artig å pusse opp 🙂

Slik ble hageoppussingprosjektet:

FØR:

UNDERVEIS:

UNDERVEIS:

FERDIG RESULTAT MED BLOMSTER OG DET HELE – ET LITE HAGESMYKKE SYNES JEG DET BLE

#interiør #hage #oppussing #maling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg