04.04.14. Fotografi: -WINTER – / – SUMMER – + tanker

Puuhhh! Endelig hjemme etter en travel avslutning på jobbdagen. Var ikke hjemme før kl.17.00 . Slukt middag og  inntatt posisjonen i sofahjørnet et blunk. Det passer ikke meg å hvile middag, det gjør jeg sjelden. Jeg kjenner at jeg er noe mett og aldri så lite lat, akkurat nå. Ble jo bløtkake på jobb også her i 13.00-tiden, da en av mine kollegaer har bursdag i dag. Men jeg har det utmerket ! Det er jo fredag og helg, jippi !

I dag har jeg lyst til å legge ut to fotoer som jeg synes hører sammen. Det er bilder som har et abstrakt utseende. Jeg liker det slik. Valgte å kalle bildene for – WINTER – og – SUMMER -, ut fra når de er tatt og farger forøvrig.

               

 

 

 

                           

#fotografi #abstrakt #photoshop

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg