03.04.14. Klær / mote: Jeg innrømmer det og kommer ut av skapet, jeg er skjerfoman ;)

Jeg velger i dag å komme ut av skapet og innrømme at jeg faktisk er skjerfoman. Skjerfoman er en lidelse som har å gjøre med moter og klær, og som får minsket kontoen din noe fort, he-he 🙂 Herlighet! Sier jeg bare (rister litt på hodet med meg selv, noe dere ikke ser), er det mulig. I dag samlet jeg sammen nesten alle skjerfene jeg kan finne på å bruke pr. i dag, og hengte de over badekanten. Gjett om det var mange, i alle stiler og valører. Med den “stjernestilperioden” og den “dyreinspirerte” motestilen, som har vært, er det overvekt av disse i mitt skap ( har ikke skap, men walk -in -closet, må vite). Synes det er deilig med et skjerf i halsen, i allle fall på litt kaldere dager.

Utrolig, men her er utvalget jeg fant fram i dag, dokumentert:

 

 

……….og hvordan ble det med de huslige sysslene jeg i stad sa jeg skulle gjøre ????? Kommer en dag i morgen, he-he !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg