02.04.14. Avslapning på høyt plan. Så et aldri så lite fotografi fra meg ;)

Godt å innta sofahjørnet igjen, her kveiler jeg meg innerst i kroken og er fornøyd med dagen. Jeg har hatt en alle tiders kveld med koret, Verdal teaterkor – Prima Vare, og samlet mye energi. I morgen er det kursdag igjen på Steinkjer. Gleder meg til ny lærdom og nye forelesere. Spesielt gleder jeg meg til å høre Imad Hamade`s innlegg. Han har vært tilsynslege de siste omtrent 5 åra ved Innvandrertjenesten i Levanger, og er en meget klok mann som jeg har stor respekt for.  Vi har hatt et meget godt samarbeide. Synd at han nå ikke kan fortsette pga. annen arbeidsmengde.  

God natt fra meg, i denne omgang ! Det sier jeg med dette fotoet tatt i nærområdet her:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg